ΝΕΑ

Automon: ο χορηγός εφαρμογών Android για τα «Ζωντανά» Παιχνίδια


Τα Ζωντανά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια (Vivid Educational Games-vivedugames) που πρόκειται να δημιουργηθούν, μπορείτε να τα απολαύσετε μέσω εφαρμογών Android στην οθόνη του κινητού ή του tablet σας! Αυτή τη δυνατότητα «ζωντανεύει» ο Αντώνης Πανώρης, Μηχανικός Βιομηχανικού Αυτοματισμού και δημιουργός του Automon, ενός robotο που αναπτύσσει εφαρμογές Android!


Μέχρι στιγμής, o Αντώνης έχει αναπτύξει περισσότερες από 80 τέτοιες εφαρμογές για βιβλία, κείμενα Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων, επιχειρήσεις και εταιρείες που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από τη σελίδα του στο Google Play

Οι εφαρμογές που θα αναπτυχθούν για τα Ζωντανά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη χαρά και απόλαυση στον κάθε παίκτη καθώς θα ενεργοποιούν το GPS της συσκευής του και θα τον οδηγούν με ακρίβεια μέτρων στο κάθε στοιχείο που αναζητά! Επίσης, θα του παρέχονται αρκετές φωτογραφίες των σημείων της διαδρομής καθιστώντας ακόμη πιο διασκεδαστική την εμπειρία της αναζήτησής του. 

Αναλυτικές πληροφορίες για το πώς μπορείτε να κατεβάσετε στη συσκευή σας τις εφαρμογές του Αντώνη, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του και φυσικά, αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να του στείλετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: automon.android@gmail.com

Γνωρίστε τον Αντώνη Πανώρη:

Το όνομα μου είναι Αντώνης Πανώρης και γεννήθηκα το 1981 στη Θεσσαλονίκη όπου ζω μόνιμα. Σπούδασα μηχανικός Αυτοματισμού στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης και από το 1997 ασχολούμαι ενεργά με τον βιομηχανικό αυτοματισμό.
Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να ήταν το έτος 1988 όταν, κρατώντας στα χέρια μου έναν υπολογιστή Atari 65XE8bit, προσπαθούσα να αναπτύξω το πρώτο μου πρόγραμμα... Σήμερα, στον ελεύθερο χρόνο μου, ασχολούμαι με το διάβασμα και την ανάπτυξη εφαρμογών σε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού (Java, C++, Basic, HTML, PHP, Assembly, Ladder) για λειτουργικά συστήματα Google Android, Microsoft Windows και Βιομηχανικών Ελεγκτών (PLC - HMI).

0 σχόλια: